niedziela, 15 kwietnia 2012

Jajka faszerowane w wersji klasycznej.

Zdjęcia co prawda ze świątecznego stołu, przepis niby też, ale ja te jajka uwielbiam nie tylko na Wielkanoc. Są świetne jako przekąski, można dowolnie modyfikować farsz - chociaż dla mnie te klasyczne - jak u mamy - są absolutnym numerem jeden.
Ich zaletą jest to, że są naprawdę proste i szybkie w przygotowaniu. A robi się je "na oko" :)

Dowolna ilość jajek ugotowanych na twardo.
Chuda szynka w kawałku.
Ogórki kiszone
Szczypiorek
Majonez
Jogurt naturalny
sól i pieprz

Jajka obieramy i kroimy na połówki. Żółtka wrzucamy do miski podważając ja czubkiem noża. Resztę składników kroimy drobno, mieszamy z żółtkami, jogurtem i majonezem. Najpierw wypełniamy dołek po żółtku a potem nakładamy na resztę jajka.

3 komentarze:

  1. dla mnie też jajka są daniem uniwersalnym :). Klasycznie smacznie^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. i to mnie dziwi, dużo osób faszeruje jajka, a ja u siebie w domu chyba się z tym nigdy nie spotkałam, a szkoda ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyka gatunku:))) to lubię:)

    OdpowiedzUsuń